Jets Comment on Tha Carter Doc

Hello World

Nu har det gått ett tag sen Lil Waynes Doc kom ut (tha Carter) vilket vart en besvikelse för mej
Med all Lil wayne hype och allt som kommer med det så borde film teamet filmat bättre å gjort en bättre story efter som jag har lyssnat på birdman å wezzy sen jag va liten (big tymers hot boys 80´s så kräver jag mkt..men den får godkänt

men måste säga att JIM JONES Doc (This is Jim Jones) Killd lil waynes...men waynes Doc har sina stunder...


I Clipet snackar lil wayne me en Young money artist (lil twist)om hur och när wezzy förlora sin oskuld (Funny)
som han själv säger jag vart våldtagen när jag var 11 and i loved it (lol)

Mer Jets info kommer i jan tex:
boken (born to lose built to win) kläderna (SupaFly)

Ps

Its Jetset Or KILL Yourself,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0