Teater (New Season)

Hello World
Som sakt gått några dagar nu sen jag fick böckerna.började med Anton Tjechovs 3 systrar/Körsbärsträdgården
Böcken är som sakt en teater klassiker som kommer städigt ut i nya former.3 systarar skrev han 1901 och Körsbärgsträdgården 1904.båda har en vemodig stämningen och de svårmodiga människona gemensamt.
I 3 Systrar så händer det inte så mkt på ytan men endå så får jag en känsla av att dom i boken försöker se dom stora möjligheterna i livet och kanske hitta ett sätt att få en bättre tillvaro..
om jag ska vara helt ärlig så Skriver dom på ett sett som jag blir bara dumhuvet av när jag läser men ja tror ja börjar förstå termerna...men hur ja själv ska skriva ett manus likt denna låter jag va osakt..och hur jag ska förklara allt för D (Min Mentor) får jag nog tänka på ett tag till




Jetset Or Die


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0